מנגינה עצובה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

15/08/2002 | 03:40 | מאת: תיו

היי. אין לי כל צל של ספק שאני זקוק לטיפול פסיכולוגי וככל הנראה מהסוג המתמשך. הבעיה שלי בגדול מתייחסת דווקא למאמר שפורסם היום לגבי גובה הגברים/נשים והסיכוי למצוא בת/ן זוג.הבעיה היא שאני בן 25 1.66 ס"מ,לא ברנדון אבל בכלל לא מכוער ואף פעם לא היתה לי בת זוג.אני לא מופנם ולא ביישן דווקא יוזם ותמיד מנסה להוכיח שאפשר אבל לצד מספיק סרובים שקיבלתי בחיי התפקחתי ואמרתי די.כנראה שהגיטרות של היום כבר לא מנגנות תוים כמוני. מה לעשות? כנראה שבנות לא מוכנות לרדת לגובה כי אם הן רק היו מסתכלות פנימה ואם היו מחלקים מדליות על טוב-לב האמן לי שהייתי שווה מיליונים. ומחבר שנמצא בטיפול קרוב לשנה אני מבין שהמחירים הם בשמיים,כמו שנאמר המחיר הממוצע הוא 250 ש"ח(ומתקרב יותר ל-300) כך שגם אם אני רוצה לנסות זה יםבה יםבה יםבכסף. ולחשוב שטיפול כזה הוא אחת לשבוע שיכול להמשך גם יותר משנה - היי חבר סורי שאני לא רוטשילד. ולחשוב על טיפול דרך קופ"ח: א.לא נראה שמטפל של קופ"ח יעשה עבודה של מטפל פרטי. ב.מה אם ארצה להתקבל למקום עבודה חשוב שיבקש לראות תיק רפואי(-"הוא היה בטיפול ממושך אצל פסיכולוג - הוא בטח דפוק בראש") בקיצור נראה שאני במבוי סתום.

לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2002 | 01:01 | מאת: ד"ר אורן קפלן

ת. שלום זה לא המקום להמליץ לך היכן וכיצד להכיר בנות זוג, אני מתאר לעצמי שאתה מכיר את כל השיטות ומאגרי המידע בנושא. העניין אולי הוא לטפל בחשיבה הפסימית, שאולי נזונה מלקחי העבר. בכל מקרה, כבר מהודעתך נדמה לי שיש לך חשיבה קצת פסימית. אם רוצים לבנות מבוי סתום, אפשר לעשות זאת בלי בעיה. אם נדגים את העניין מסוף הודעתך, הרי שבמידה וזה מספיק חשוב לך, פנה לטיפול פסיכולוגי והשג את הטפול בכל דרך אפשרית, גם דרך קופת חולים. אם לא תרגיש נוח תמיד תוכל לעזוב, אבל מדוע לפסול זאת מראש? אני לא מקבל גם את הנחת היסוד שהטיפול יהיה פחות מוצלח (הבעיה היא יותר טכנית כי במסגרות ציבוריות יש עומס גדול כיום). אם תתן לדברים קצת יותר אפשרות לקרות, אולי הם עשויים לקרות. אם אתה מתכנן את הכל כאבוד מראש, הוא יהיה כזה. בהצלחה ד"ר אורן קפלן

16/08/2002 | 17:04 | מאת: רק לידיעה...

רק לידיעה - גובהי מטר שבעים וארבע וחבר שלי מטר שבעים ושש. נכון, זה מוזר... לאנשים מבחוץ אבל... אני מאחלת לך בת זוג כמו הבן זוג שלי, וזוגיות כזו... בקיצור - לא הכל אבוד. תהיה אופטימי ! בהצלחה !

16/08/2002 | 17:06 | מאת: רק לידיעה - תיקון

טעות - חבר שלי מטר ששים ושבע...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית