צריך את עזרתכם

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

13/02/2002 | 10:07 | מאת: עופר

שלום אני לא מרגיש את הגוף במקומות מסויימים :לא מרגיש צורך לאכול,אימפוטנציה ולבידו ,לא מרגיש את השלפוחית, ישל לי בטן נפוחה מגזים ועצירויות ועוד.... הייתי אצל אורולוגים וגסטרולוגים ולא מצאו אצלי בעייה אורגנית. הייתי אצל פסיכיטר אחד והוא נתן לי deprxan , remeron אשר גרמו לי לאימפוטנציה יותר חזקה. והייתי אצל פסיכיאטר שני והוא אמר שאני תקין. הייתי אצל סקסולוגים והם לא עזרו לי. עשיתי טיפול בהיפנוזה ולא וזה לא עזר. מה הדיאגנוזה שיש לי? מה עליי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
13/02/2002 | 12:36 | מאת: רויטל [נטורופתיה]

עופר, אכן יש לך בעייה, בזה אין כל ספק. מהי הדיאגנוזה ? זה בלתי אפשרי ולא מקצועי לקבוע על סמך כמה שורות. יכול מאוד להיות שהבעיה נפשית. לא פסיכיאטרית אלא נפשית, אני מדגישה. אולי ארוע מסויים, סדרה של ארועים או השתלשלות חייך הביאה אותך לנקודה בה המוטיבציה והתשוקה לחיים קמלה. כשהנפש פצועה הגוף בסוף משדר את אותות המצוקה חזק וברור. אין ספק שאתה זקוק לטיפול. תמשיך לחפש את המטפל אליו תוכל להתחבר. מטפל אשר יעזור לך לחפש מחדש את כוחך שלך, ואז תוכל להתחיל להבריא מבפנים. זה לא משהו מהיר וקל, זה מסע. מסע בו תוכל לתבוע חזרה את חייך. אני ממליצה לך לקרוא קצת ספרות בתחום הרפואה המשלימה, לשמוע על מקרים של אנשים אחרים במצבים קשים אשר עשו שינוי וזכו בחזרה בחייהם. אולי תתחיל ב: "הסרטן כנקודת מפנה" (מתאים לכל מצב של אובדן הבריאות, לא רק לסרטן, אז אל תבהל מהשם). דרך צלחה. אתה יכול לעשות זאת !!!!!

14/02/2002 | 00:47 | מאת: ד"ר אורן קפלן

עופר שלום בהמשך להודעה של רויטל, אחרי כל כך הרבה מומחים שראית, זה יהיה לא רציני לתת לך אבחנה וירטואלית כאן בפורום. נשמע שיש לך משהו בין תחומי שקשור גם לגוף וגם לנפש, ואולי בשל כך נפלת עד היום בין הכסאות. ברפואה יש תמיד את המונח חוות דעת נוספת. לפעמים צריך להתחיל הכל מהתחלה. פנה לרופא המשפחה, לדבר הבסיסי ביותר והתייעץ איתו. פנה שוב לרופאים המומחים ולפסיכולוג ונסה לקבל תשובה ישירה לבעיה. בהצלחה ד"ר אורן קפלן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית