כימותרפיה
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חולה סרטן לבלב (לאחר ניתוח וויפל) טופל בג'מזר לאחר 5 סדרות שהופסקו בעקבות עלייה במרקרים , מקבל הקרנות וטיפול כימו בכדורים קסלודה . לוקח את קסלודה שלא בהתאם למינון (500 מ"ג כפול 2 פעמיים ביום) 1 בבוקר 1 בערב ולפעמים לא לוקח בערב בכלל, ממשיך בכל יום בקבלת הקרנות. האם יש טעם בקבלת הקרנוה אם לא לוקח את הכדורים בהתאם למינון. מה המשמעות לכך
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב הקרינה יעילה גם ללא קסלודה. אמנם קסלודה מגבירה יעילות במידה מסוימת אך גם בלעדיה הקרינה יעילה. בברכה עידו