סרטן ערמונית גרורתי
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כמה ימים קיבלנו תוצאות בדיקות של אבי בן ה- 75 ונודע לנו שיש לו סרטן ערמונית וגרורות בעצמות בכל החלק התחתון. דרגת הסרטן היא 9 ולפי מה שנאמר חמור ביותר. לאחר שיחה עם אורולוג ואונקולוג נאמר לנו שאין אפשרות לנתח והטיפול היחיד שהוא יקבל זה זריקת פיוריגון בכל 3 חודשים, לפני מה שקראתי זוהי זריקה לפוריות אז רציתי לדעת איך תעזור זריקה כזו למצב הקיים? אודה על תשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב הטיפול הראשוני לסרטן הערמונית הוא אכן טיפול הורמונלי. במקרים רבים זהו טיפול יעיל מאד ובוודאי פחות רעיל מטיפול כימי. בהצלחה! עידו