ליפומה או ליפוסרקומה?
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אחרי ניתוח לפרוסקופיה בקע מפשעתי שמאל. ככשהשתעלתי גוש היה יוצא וחוזר חזרה. באותה תקופה גילו לי סוכרת. בסי טי ובmri של האגן, לפני הניתוח, אמרו ליפומה או low level liposarcoma. לא היו בטוחים. אחרי בדיקת הגוש הגדול שהוציאו אמרו לי שהיה גוש שומן עם .septa וblood vessels. בדוח של הפטולוגיה כתבו שאם זה היה בhernial sac זה ליפומה. אז המנתח אמר. אבל לי אין שקט. מה אפשר לעשות? עוד בדיקות? מרקרים? Mri חוזר? מתי מומלץ?. האם יש קשר בין ליפומה/ליפוסרקומה ו סוכרת 2 פתאומית?. תודה.
דודי שלום לא אמור להיות קשר בין סוכרת לליפומה. אם יש ספק לגבי האבחנה- ליפומה לעומת ליפוסרקומה, מומלץ לפנות לאונקולוג מומחה בתחום הסרקומות. בברכה עידו