הקרנות לשד שמאל - סימולציה
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול אם באופן תיאורטי יהיו הבדלים בתכנון הקרינה בין 2 מכונים שונים, כלומר האם התכנון הוא חד משמעי, או תלוי רופא ? ואם ארצה להתלבט בין שני מכונים, האם סימולציה שאעשה במכון אחד, עלולה להפריע או לשבש הקרנות במכון אחר, במידה ואעשה סימולציה חדשה ? (האם הקעקוע הישן יפריע למאיץ במכון החדש?) לחילופין, אשמח מאד לטיפ מנצח שיעזור לי בבחירה בין שני מכונים, השיטה בהם שונה, המרחק ו/או הנוחות שלי אינם חשובים, ואין לי ממש יכולת לדעת, מי הרופא המנוסה והמדייק יותר... אודה לכל עצה והכוונה.
אין מניעה לעשות תכנון חוזר במקום אחר, אך קשה לי להאמין שיש בכך באמת צרך. מכוני הקרינה בארץ מאד מנוסים בסוג זה של תכניות קרינה.