טיפול פובה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 59 עם בעיית העלמות הפיגמנט של העור בעיקר בידים, ברגליים ובפנים מסביב לשפתיים. רופא עור המליץ טיפול בפובה. עשיתי 3 טיפולים אבל בפנים הופיעו כתמי פיגמנטציה כהים. האם הם יעלמו בתום הטיפול (סידרה ראשונה ניתנה ל-3 חודשים) והאם הכתמים הלבנים (כתמי הויטיליגו)יעלמו.
ציינת כי הינך מטופלת ב PUVA ,ניתן גם לטפל ב NBUVB לתקופה ממושכת. רה פיגמנטציה מתרחשת בעיקר במקומות שעירים ופחות בקצות האצבעות וסביב הפה.יש צורך בטיפול ממושך והתמדה. בפנים ניתן להשתמש במשחת פרוטופיק או קרם אלידל שעשויים לעזור (יש צורך במרשם רופא). לגבי ההיפרפיגמנטציה היא עשויה לחלוף, אך חשוב להקפיד על קרם הגנה! בהצלחה!