שפשפת (אולי?) בין הרגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש התחילה לי אדמומיות מגרדת בחיבור בין הרגל למפשעה, היא נמשכת כבר זמן רב וניסיתי בהתחלה לשטוף כל יום הרבה ולשפשף עם סבון, אבל לא עבר וקראתי שזה רק מחמיר את התופעה, אז עברתי למריחת וזלין על האיזור בכל פעם שאני מורידה את התחתונים, אך גם זה לא עזר. במיוחד בגלל הביגוד החם של החורף, אני מזיעה באיזור הזה הרבה אך לפני כן השפשפת העלתה מוגלה צהבהבה שהייתה מתקשחת וכך גורמת לתחתונים להיות קשים ומשפשפים יותר. חשוב לציין שהתחתונים שלי עשויים מחומר נושם ולא לוחצים בכלל. מאחר וזה לא עובר, נאמר לי שאולי זאת פטריה וצריך ללכת להיבדק. רציתע לדעת אם אולי יש משהו שאוכל לעשות ולא עשיתי כדי להיפטר מזה? אחרי הכל זה איזור שלא נעים להיבדק בו. אני משתדלת שלא לגרד על מנת שלא להחמיר את המצב אבל כל לילה אני מגרדת מתוך שינה בגלל שזה ממש ממש מגרד ומאוד מפריע.
שלום, דרושה בדיקה של רופא עור על מנת לאבחן אם מדובר בסתם שפשפת או זיהום חיידקי/פטרייתי. ניתן לנסות בייבי פסטה אגיסטן. בהצלחה!!!