Pleva

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

26/05/2016 | 22:44 | מאת: יעל

אבחנו לאחר ביופסיה כי יש לי pleva רופאת העור טענה כי זה לא מדבק ולא מסוכן והמליצה לי על טיפול במיטות שיזוף אני רוצה להבין מה הגורם לזה ומה דרכי הטיפול המומלצים להעלמת התופעה לחלוטין מדובר בנגעים בגפיים התחתונות, אוסיף כי זה נעלם לחלוטין ופתאום אחרי חודש חזר גרוע יותר, הרבה הרבה יותר האם יש בדיקות דם שעליי לעשות? זה יכול להופיע בגלל חוסר בויטמינים או מצבים אחרים? אבקש עזרה שכן פתרון מיטות השיזוף לא יכול להימשך כי אני בתקופה של ניסיון להיכנס להריון

לקריאה נוספת והעמקה
28/05/2016 | 17:08 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, האטיולוגיה למחלה זו אינה ידועה, ישנן שתי צורות: אקוטית וכרונית. לאחר אבחנה קלינית והיסטולוגית אין צורך בברור נוסף. הטיפול המקובל לצורה הכרונית הינו פוטותרפיה (אין בעיה בהריון עם NBUVB). אפשרויות נוספות הינן טיפול אנטיביוטי לרוב ממשפחת הטטרציקלינים או מקרולידים. בהצלחה!

30/05/2016 | 07:10 | מאת: גיל

מה שטליה כתבה הוא נכון הגורם ברוב המקרים הוא וירוס אפשטיין בר של מחלת הנשיקה הוא נקרא EBV וגם וירוס CMV חשוד כגורם למחלה וגם הוא גורם למחלת הנשיקה. הנה המאמר. Pityriasis lichenoides most often affects adolescents and young adults, usually appearing before the age of 30. It appears to be slightly more common in males. It is rare in infants and in old age. The cause of pityriasis lichenoides is not yet known but 3 major theories exist: ◾ An inflammatory reaction triggered by infectious agents ◾ A relatively benign form of T-cell lymphoproliferative disorder ◾ An immune-complex-mediated hypersensitivity vasculitis Infections that have been associated with both PLC and PLEVA include: ◾ Toxoplasma gondii ◾ Epstein-Barr virus ◾ HIV ◾ Cytomegalovirus ◾ Parvovirus (fifth disease)

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה