עקיצה עם תגובה משונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לפני כשבועיים בטיול במוזמביק שבדרום מזרח אפריקה חטפתי עקיצה במרפק. בהתחלה הרגיש כמו עקיצת יתוש אבל זה התפתח למה שרואים בתמונה. האחות שראיתי אבחנה את זה כעקיצה ונתנה לי allergex non drowsy בבליעה פעם ביום ומשחה בשם mepyramine maleate למריחה פעמיים ביום. לאחר שלושה ימים אין שיפור ועדיין מגרד קצת מדי פעם. סהכ מרגיש בסדר, קצת חולשה ושלשול. האם יש לכם המלצות? תודה רבה, יובל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, חשוב מאוד לשים לב אם מתפתחת מחלת חום, כאבי שרירים, פריחה , חולשה כללית, כאבי גרון וכדומה. באפריקה חשוב לשלול מחלת דנגי ומלריה. במידה וכן לפנות לרופא שנית. בהצלחה!