לכאורה אטופיק דרמטיטיס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. רופא עור בכיר שאיבחן אצלי אטופיק דרמטיטיס בביקורת האחרונה אמר שזה לא אטופיק. חוץ מלהגיד לי לשים קרם לחות עשיר אחרי שחייה (כלור) לא נתן מענה. שימוש באלידל לא עזר. (זה היה לפני שאמר לי שזה לא אטופיק) לאן עלי לפנות? בברכה
שלום, דרושה בדיקה קלינית של העור על מנת לאפיין את הפריחה או יובש . אטופיק דרמטיטיס או אסתמה של העור הינה מחלה כרונית. המחלה מאופיינת בפריחה בעיקר באזורי הקפלים ובהתפרצויות חוזרות ונשנות בעיקר בחורף, גרד ויובש ניכר. הקו הטיפולי הראשון הוא הימנעות מטריגרים כגון: אוויר יבש, דשא, פרוות חתולים. -הקפדה על ליחוח העור כגון: דקסריל, אדרמה, לפיקאר, מוסטלה ושימוש קבוע בשמן ניקוי -אנטי היסטמיניקה, משחות סטרואידליות לתקופות קצרות בעת החמרה, משחת פרוטופיק (שאינה מכילה סטרואידים) במקרים קשים יותר טיפולי פוטותרפיה : UVA, UVB או שילוב . בהצלחה!