הזעה מרובה בכל עונות השנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אישה בת 49, כל חיי ועד לפני כשני חודשים אני הייתי מזיעה המון בקיץ (וגם לא מעט בחורף). ממש כל הגוף שלי בקיץ היה נוטף בזיעה רבה מכף רגל ועד ראש ומרטיב את כל בגדיי, כשהפנים שלי גם רטובות לגמרי ומטפטפות מזיעה. בלי קשר, לפני כשני חודשים עשיתי בדיקת סיטי בטן עם חומר ניגוד יוד גם בשתייה וגם בהזרקה, ומאז ההזעה שלי פחתה באיזה 95 אחוז לפחות. שאלתי - האם יש קשר לקבלת היוד בבדיקת הסיטי בטן לבין הפסקת ההזעה הקטסטרופלית שהיתה לי כל חיי ? תודה מראש :)
לקריאה נוספת והעמקה
לא ידוע לי