שאלה בקשר לפטרת ציפרניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כנראה פטרת ציפרניים רציתי לשאול איך עושים את לקיחת התרבית . האם יכאב לי במקום אחכ ? ויש פטרת ברגל אחת ממש ציפורן הגדולה ורגל שנייה קטנה כנראה לא קשור אחד לשני כי הקטנה הרבה זמן ללא שינוי אבל כדאי שאבקש גם שם ? ותוך כמה זמן תוצאות חודש - 5 שבועות האם זמן מספיק שיהיה תשובות והרופאה תוכל מה לתת לי תרופה ואם יש פטרת באמת האם בדרך כלל טיפול מקומי מספיק או צריכים כדורים ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הבדיקה אינה כואבת כלל, גוזרים חלק מה ציפורן ומגרדים מעט קשקשת מכף הרגל. חשוב לגדל את הציפורן. תשובת תרבית כחודש ימים. בהצלחה!