האם קיים טיפול לאטופיק דרמטטיס?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם ותודה רציתי לדעת אם יש טיפול לאטופיק דרמטטיס חוץ ממשחות אדסטרוידים אני ממש לא יכול לישון בלילות מגירודים כי שמעתי על טיפול ביולוגי חדש שנקרה דופיקסינט האם הדופיקסנט באמת יעיל ומה התופעות לוואי שלו...? ואיפה אתם נמצאים איפה המרפאה שלכם?? בבקשה תעזרו לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הטיפול מתאים לאחר כישלון של שני טיפולים סיסטמיים או פוטותרפיה פלוס טיפול סיסטמי( כגון מטוטרקסט וציקלוספורין) מעל גיל 18. ממליצה לפנות לרופא עור. לגבי תופעות לוואי ניתן להתעניין מול החברה המשווקת את התרופה . בהצלחה!