נשירה וקמטים אישה בת 40
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.בת 41 בשנים האחרונות הייתי בתקופה של סטרס.בשנה האחרונה הפנים במצח בבום גם מטים לרוחב מצח ובנוסף כל העור במצח כמו תפוז.העור שלי עדין דק.לגבי השיער נשירה מאוזנת הורמונלית.בשנה האחרונה פשוט קו המצח דליל רואים קרקפת ובשטר שבילים רחבים.זה מייאש אותי..מה צריך לבדוק?מה יעזור לניקוי זקיקים כששערה נושרת יש לבן מתחת.אולי אלכוהול?איזה שמפו מומלץ לקליפת ראש/עור יבשה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה להשלים ברור לנשירה כולל : חלבון, אבץ, תפקודי תריס, ברזל ועוד. בנוסף דרושה בדיקה של הקרקפת , במידה ויש קשקשת מומלץ על התאמת שמפו מתאים כגון סבסול, אגיספור. בהצלחה!