זיהומים בשיניים אחרי שימוש באנברל והומירה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר מידן, יש לי פסוריאטיק ארטריטיס כבר עשרות שנים. כשהתחילו לטפל ברמיקייד קבלתי אותה בעירוי ואחר כך החלו לתת לי אנברל והומירה. לפי הסדר הרשום. בהיותי תחת טיפול בהומירה התחילו אצלי זיהומים בשיניים עד כדי צורך בעקירת חמש שיניים בבת אחת. מיד עם הפסקת ההומירה, הפסיקו הזיהומים. ו....הכל ללא שינוי בהיגיינת הפה שלי. האם את רואה קשר בין האנברל וההומירה (או רק ההומירה) ובין הזיהומים בשיניים שלי? תודה אריה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לא ידוע לי על קשר בין זיהומי שיניים ושימוש בתרופות שציינת. בהצלחה!