פטרת ציפורניים בבוהן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר ביצוע תרבית לפטרייה בבוהן התוצאות הן פטרייה מסוג Aspergillus flavus. רופא העור שהלכתי אליו טוען שאין פיתרון תרופתי לפטרייה מהסוג הזה והמוצא היחידי הוא טיפול בלייזר (לא ידע להמליץ לי על קליניקה מסויימת). האם הוא צודק? אם כן, הבנתי שגם הלייזר לא מבטיח לי החלמה ב-100%... מה כדאי לי לעשות?
שלום, זיהום זה אינו שכיח וקיים בדרך כלל אצל מדוכאי חיסון. ממליצה על טיפול פומי(בכדורים) של ספורנוקס היות וטיפול מקומי אינו יעיל במקרה זה. ישנם טיפולים תרופתיים אחרים כגון: טרבינפין או ווריקונאזול( במעורבות סיסטמטית) . לגבי לייזר אין לי מספיק ניסיון. בהצלחה!