סיום טיפול ברואקוטן 20 מ"ג
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 26, משקל 58 ק"ג. סיימתי אתמול טיפול שני בחיי בקורואטן (רואקוטן). נטלתי קורואטן 20 מ"ג במשך שנה ושלושה חודשים. המינון המצטבר שלקחתי הוא 155 מ"ג לק"ג. השאלה שלי - יוצאים לי פה ושם פצעים. ממש לא משהו רציני אומנם, אבל עד לא מזמן בטיפול לא היו יוצאים בכלל. האם זה יכול להיות בגלל שלקחתי מינון יומי נמוך יחסית? האם יש למינון היומי משקל במניעה של חזרת הפצעים או שחשוב רק להגיע למינון המצטבר המומלץ (שהגעתי אליו ואף עברתי אותו)? והאם כדאי לשקול המשך טיפול. תודה!
השלמת את המינון המצטבר כמקובל גם אם המינון היומי היה נמוך וזה מה שחשוב. ממליצה להמשיך טיפול מקומי בויטמין A כגון רטוויט. בהצלחה!