זיעה עם ריח אחרי לידה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני חודשיים אחרי לידה ושמתי לב שהתחיל לי ריח של זיעה מבית השחי שלא היה לפני ההריון. ברור שאין עניין של הגיינה וגם אני שמה דאורדורנט כמובן. אני מניחה שזה חלק מההורמונים של אחרי הלידה (אגב, לא מניקה). האם זה יחלוף עם הזמן או שמצריך בדיקה? ואם כן האם צריך רופא עור/נשים/משפחה?
שלום, ריח הזיעה נגרם בשל שגשוג של חיידקים. ריח עלול להיות קשור לאכילת מזונות חריפים, אצל אנשים עם סכרת ועוד. בהחלט יתכן כי יש קשר לשינויים ההורמונליים. בדיקת רופא דרושה כאשר ישנה הזעת יתר, זיעה קרה, הזעות לילה וכדומה. ממליצה להשתמש בסבון דרמקסול ולהימנע מאכילת מזונות חריפים. בהצלחה!!!