טפילי דמודקס DEMOCIDOSIS
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב . פריחה אריטמית קשקשת, טפילי דמודקס DEMOCIDOSIS רבוי של דמודקס בעור הפנים- מסביב לסנתר. כך לפי אבחון מיקרוסקופי אצל דרמטולוג בבית חולים. דרמטולוג רשם לי לשיומש טיפול גל בנזק 5 אחוז למשך 3 חודשים, למרוח בלילה בלבד. שכחתי לומר ולשאול את הרופא- אני כאיש ביטחון מאבטח, אמור וחייב לעבוד גם משמרות לילה בכל שבוע. בימים שאני עובד לילה, אני יכול ואפשרי למרוח גל בנזק בשמונה-תשע בערב ? ולשתוף להוציאו מפניי בשעה 5-6 בבוקר? בכלל גם כשאני לא עובד לילה, אני לא ישן עד 2-3 לפנות בוקר. זה בסדר? או גל בנזק נספג ועובד ופעיל אך ורק כשיושנים לילה שלם? כשערים ועובדים בלילה, גל בנזק לא נספג ולא עובד ולא פעיל ?
שלום, במידה ואובחן טפיל הדמודקס בכמות רבה ממליצה על טיפול מקומי בקרם IVERMECTIN 1% או קרם PERMETHRIN 5% פעם ביום (יש צורך במרשם רופא עור).לעיתים כדאי לשלב עם טיפול בכדורים. חשוב להקפיד על קוסמטיקה מתאימה שאינה גורמת גירוי ולהימנע ככל הניתן מגורמים המחמירים את המחלה כגון: חשיפה לשמש, סאונה, צריכת אלכוהול, מזונות חריפים ועוד. בהצלחה!