תסמונת השחלה הפוליציסטית
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת ה16.5 בעלת שחלה פוליציצתית.לפני כשנתיים בזמן מאוד קצר התנפחה מאוד!!!בלי שום קשר לתזונה ולפעילות גופנית.הינו אצל שלושה אינדקרינולוגית טובים,שתי גניקולוגיות ועוד אנשי מקצוע שאמרו שהיא שמנה מאוכל!!לפני יומים @גיא טווינה פרסם מאמר שדיבר על כל התסמינים שלה....האים אתה יכול לעזור בנושא???!! כל הבדיקות תקינות!תודה מראש!!
לקריאה נוספת והעמקה
השמנה קיצונית עקב תסמונת השחלה הפוליציסטית שלום ותוד העל שאלתך. אין לי מידע על המאמר שציינת. את יכולה לפנות למחבר. אין לי כמובן מידע על ביתך וברור מכאן שלא ניתן לענות על שאלתך. בברכה דר' זלוצובר