האם ייתכנו תופעות לוואי לקלייר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב אשמח לעצתכן. בת 43. לאחרונה מרגישה ממש לא טוב. בחילות קשות, בעיקר בבוקר, חוסר תיאבון, התעוררות עם דופק מהיר וחוסר שקט, חולשה, עייפות, כאבי בטן עליונה (באיזור הסרעפת) והתכווצויות לעיתים בבטן תחתונה. עשיתי בדיקות דם, צואה ושתן. הכל תקין מלבד חריגה בליקוויציטים בשתן (תמונה בתגובה הראשונה). כמו כן, אולי קשור, בגלל שיבושים הורמונלים עם שלל תופעות התחלתי לקבל החודש גלולות קלייר. האם יכול להיות קשור? הרופא שלי בחופש עד יום ראשון ותוהה אם זה יכול להמתין עד אז או לא לאור הבדיקה שאני מצרפת. תודה
לקריאה נוספת והעמקה