שאלה לד"ר חרמון על תרופות

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

31/07/2017 | 21:38 | מאת: י

שלום וברכה לפני מס' שנים לקחתי ציפרלקס 20 מ"ג כחודש ואז הסתמן אצלי ציקלותימיה.. בפרוטוקול היה רשום has grandiose fantasies without insight, lacks boundaries אחר כך עברתי לפקסט 60 מ"ג, הייתי עם זה כחודש וחצי בערך ללא הטבה ואז החליפו לי לונלפקסין.. בהדרגה הורדתי את הפאקסט והעלתי את הונלה, אך לא היה הפסקה של שימוש בפאקסט לחלוטין לפני שהעלתי את הונלה, אלא זה היה חופף.. כנראה בזמן הזה נכנסתי לאפיזודה פסיכוטית.. הפסקתי את הנוגדי דיכאון ואיתו הפסיק המצב.. רציתי לדעת האם הונלה והפאקסט יחד זרקו אותי למצב הזה? ז"א אם מחליפים תרופה מ-SSRI ל-SNRI - צריך לעשות הפסקה באמצע או שאפשר לעשות זאת בחפיפה? יכול להיות שזה עשה לי סינדרום סרוטונין או מאניה? זה אותו דבר? האם ניתן לקחת במצב הזה מינונים גבוהים של SSRI למחשבות והתעסקויות טורדניות עם מייצב מצב רוח או שזה עדיין סיכון? אם כן עם איזה מייצב, האם אביליפיי טוב בתור מייצב? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך אין לי אפשרות לענות על שאלות אינדיוידואליות כל כך בפורום. כדאי לגשת למומחה שיבדוק ויאזן תרופתית! תרגישי טוב!

מנהל פורום פסיכיאטריה