התייעצות בנוגע להרדמה והנשמה

דיון מתוך פורום  מחלות ריאה

20/01/2019 | 11:32 | מאת: ג'סיקה

שלום דוקטור דרור רוזנגרטן, אשמח להתייעצות ואולי חוות דעת נוספת. מבוגר בן 72 כמעט, מחלת רקע גופיפי לוי. רביעי שעבר הגיע לבית החולים, נאמר כי יש לו היפותרמיה (חום 31 מעלות). טיפלו בכך, והשאירו אותו לאישפוז, במהלך האשפוז נפל למצוקה נשימתית (לא ידוע למה) והורדם והונשם. נטען כי בצילום חזה יש חשש לדלקת ריאות, דלקת במערות הפנים, או זיהום כלשהו. מאז, עדיין לא התאושש. הרופאים אומרים שאכן הייתה דלקת ריאות מסוימת, ניסו לנתק אותו מההרדמה, היה פוקח עיניים, מנסים לנתק אותו מעט מההנשמה, לא מצליח לנשום בכוחות עצמו ממש סובל, מחברים שוב. כל התקופה הזו גם קיבל אנטיביוטיקה. כל התקופה הזו (שבוע וחצי כבר) גם ישנו חום גבוה מאוד עולה ויורד. אשמח לתובנות נוספות. ייאוש.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, אם עדיין יש חום וקושי בהנשמה יש לחפש דלקת ריאות לא רגילה, אולי לשנות אנטיביוטיקה, לבקש בדיקת סיטי וברונכוסקופיה. האם יש בעיה נוספת שגורמת לזיהום, פצע, עירוי וכיו"ב. לא לוותר כמובן.

20/01/2019 | 22:38 | מאת: ג׳סיקה

תודה על המענה המהיר. שינו כמה פעמים סוגי אנטיביוטיקה עד כמה שאפשר (אלרגי לפניצילין) נעשה צילום חזה הם אומרים שיש הצללה חלקית. אבקש ברונכוסקופיה לא נראה לי שעשו. היום הורידו שוב את ההרדמה וניסו שינשום בכוחות עצמו בעזרת המכונה אך לא לא הצליח ממש היה לו קושי וסבל. נטען כי אם ימשיך ככה (או יעברו 16 יום מהחדרת מכונת ההנשמה) יעשו לו צינור מהגרון. איך ממשיכים מהפרוצדורה הזו? ממש תודה לך

שלום, הפתח מהגרון זה לא סוף העולם. אפשר להמשיך לשיקום ובאופן הדרגתי לחזור לנשום עצמונית.

מנהל פורום מחלות ריאה