דלקת קשה בריאות + בצקת

דיון מתוך פורום  מחלות ריאה

17/12/2018 | 18:40 | מאת: יעל

שלום דוקטןר, אבי בן 63 חולה סוכרת ברקע בעיות לב אבי עם קוצב לב. הגיע לבית החולים בעקבות פצע ברגלו עשו לו ניתוח להוצאת גיד אכילס שנירקב וחשבו על השתלת עור מפה לשם עשו לו צינתור לזרימת דם ברגל ראו שהזרימה תקינה לאחר 3 שבועות עשו לא שוב צינתור מפה התחילו העניינים להסתבך לאחר הצינתור הרגיש קושי בנשימה הוא מורדם מונשם זיהו דלקת ריאות קשה ובצקת השאירו אותו רדום יום והעירו אותו סבל מכאבי תופת ברגל ולקראת הערב ראו שהוא במצוקה נשימתית והסטורציה הייתה 60 כעת הוא שוב מורדם מונשם, המדדים תקינים גם הא.ק.ג תקין רוצה לשאול , מנסה להבין הוא מורדם כבר 3 ימים ויש כל יום שיפור קל לא מעבר. הרופאים אומרים שעדיין קשה לו לנשום בכוחות עצמו ועדיין מורדם מונשם . איך אמורים להתקדם מפה? הרי אסור להשאיר אדם מורדם מונשם הרבה זמן (אגב מאיזה סיבה?) שאלה נוספות אם לא יהיה שיפור משמעותי מה עושים? לא מעירים אותו? יש עוד דרכי טיפול? האם אי אפשר להוציא אותו מההרדמה וההנשמה ולחבר אותו למכשיר שמעלה תחמצן בדם? אשמח לתשובות תודה...

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, הרדמה והנשמה יכולים גרום לסיבוכים ולכן מנסים מה שיותר מהר לגמול ממכונת הנשמה ולהעיר את החולים. לפעמים כשמחלה קשה זה לא מתאפשר ואז בלית ברירה נאלצים לעבור להנשמה כרונית. במקרים אלה עושים פתח בצוואר שנקרא טרכאוסטומיה.

19/12/2018 | 13:45 | מאת: יעל

תודה על המענה ...יש התפתחות ניתקו את אבי ביום שלישי בבוקר לאחר שהיה מורדם משישי בלילה ממכונת ההנשמה וההרדמה שמו לו מסכת חמצן הערכים תקינים. העניין שמאתמול ( יום שלישי) הוא רבע ער כזה..שומע מדיי פעם פוקח עיניים אך כאילו עדיין רדום ככה גם היום( רביעי) הרופאים מצפים שהוא ישתעל כדי לנקות את הריאות ומאוד קשה לגרום לו להשתעל ממש מנסה אך לא בדיוק הולך לן מה זה אומר? מה ההסבר לזה שהוא לא מתעורר כמו שצריך? מציינת שלא נתנו לו את החומר שגורם לבן אדם להתעורר בפעם אחת. פשוט הפסיקו את חומרי ההרדמה.. מה דעתך? למה אבי לא מתעורר כמו שצריך?

שלום, לפעמים לוקח זמן עד שחומרי ההרדמה מתםנים מהגוף. מקווה שכבר התעורר עד עכשיו כמו שצריך

מנהל פורום מחלות ריאה