לחץ מתמשך בחזה שלא עובר

דיון מתוך פורום  מחלות ריאה

11/08/2018 | 15:05 | מאת: ענת

בת 25, מעשנת קופסא ביום לפני כשבוע הרגשתי כמו החסרה של פעימה ולאחר כחצי שעה הופיעו לי כאבים עזים בחזה . לאחר כמה שעות כאבים ביד שמאל הלכתי לרופא אשר ביצע א.ק.ג וחמצן בלב ומצא שהכל תקין. היות ואני בתקופה קצת לחוצה אמר שזה כנראה מלחץ וזה יעבור . הכאב לא פסק ועשיתי בדיקות דם שגם לא הראו משהו לא תקין . הכאב נחלש אבל הוא עדיין שם מעין כאב עמום וממושך ... חולשה כללית בכל הגוף עייפות וכובד . חזרתי לרופא לפני יומיים אשר הציע לי לקחת כדורים רגילים להקלה בכאב היות אולי מדובר בדלקת (בשבועיים האחרונים שקדמו לכאב בלב היה לי כאבים בגוף אשר נבעו מדלקות שונות ) הכאב לא עובר לי ואני מרגישה כל הזמן את דפיקות הלב שלי זה די מלחיץ אותי היום אשר הרגשתי הקלה משמעותית הרמתי שקניות קניות והרגשתי שהכאב מתגבר . בנוסף מאז הלחצים בחזה שמתי לב כשאני לוקחת נשימה מאוד עמוקה יש לי מן חרחור בנשימה . יש רעיון לאיזה בדיקות עלי לבצע ומה זה יכול להיות ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, התיאור שלך לא מעלה חשד למחלה בריאות. אני מציע לעשות בדיקות דם כלליות, לראות שבלוטת התריס בסדר , המוגלובים וויטמינינם ולעקוב. אני מניח שכשתהיי בתקופה יותר רגועה גם הלחצים יעברו.

28/09/2022 | 15:49 | מאת: שמעון

יש לי חרחורים בריאה לאחר ניתוח של חזה אוויר(חתחו לי את החלק הלא טוב של הריאה) עשיתי שלוש צילומים לאחר הניתוח ולא מצאו את הסיבה לחרחורים האם יש לך רעיון למה זה?

מנהל פורום מחלות ריאה