שן בינה
דיון מתוך פורום השתלת שיניים ומחלות חניכיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לאחר טיפולי שיניים שונים בלסת תחתונה אני מרגיש כאב קל בעת צחצוח ונגיעה בחלק משן הבינה. אני לא מרגיש את הכאב בעת אכילה ובעת ישיבה או שכיבה, אלא רק מצבים שכתבתי. רופא השיניים אמר שאין לי כלום, השיניים שלי בסדר לאחר כל הטיפולים. הוא בדק את כל השיניים ואמר זאת. * אני מגרגר מי מלח דקה ביום (בימים אלה) ומי פה. השאלות שלי: * האם זו דלקת חניכיים קלה? * האם הכאב הזה עשוי לעבור בתוך חצי חודש עם צחצוח שיניים נכון עם משחת שיניים "מרידול, שטיפת פה עם מי פה "מרידול לחניכיים מגורות" וגרגור מי מלח (בטווח הזמן הזה)? אשמח לפירוט. תודה.
הטיפול שציינת עשוי לעזור. תן לזה זמן ותעקוב אחר הרגישות גם עם השיננית שמטפלת בך.