רחם דידלפי מצג עכוז....
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, זהו הריוני השלישי ( כרגע בשבוע 28+4) העובר במצג עכוז. הנני בעלת רחם דידלפי כאשר כל ההריונות נקלטו באותו הרחם. לידה ראשונה הייתה בניתוח קיסרי בשל מצג עכוז. לידה שנייה ויבק האם יסכימו לנסות לעשות היפוך חיצוני בהנחה שהרחם יותר גמישה וזוהי לא הלידה הראשונה ?
שלום, רחם דידלפי הינו התווית נגד יחסית לנסיון היפוך. השילוב של רחם דידלפי עם צלקת רחמית מעלה את הסיכון לקרע של הרחם כך שאני לא ממליץ על נסיון כזה אצלך. מצד שני אין סיבה לא לנסות לידת עכוז במידה והתנאים הרגילים (משקל, תת-מצג, תנוחה של הראש), מתאימים ללידה כזו. בהצלחה !!! ד"ר שווד 072-3228192