הפלות חוזרות שבוע 7- אין ילדים

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

13/06/2018 | 09:55 | מאת: לי

שלום. בת 34 אחרי 2 הפלות בשבוע 7 ( עוברים עם דופק). עשיתי בדיקת היסטרוסקופיה (צילום רחם קדמי ופתחי חצוצרות) יצא תקין. כמו כן קרישיות, גנטיות, קריוטיפ ובדיקת זרע של בן זוג ששם יצא אחוז אחד זרע תקין ( חלה בחזרת בילדות). כרגע עברתי הזרעה בהמלצתו של רופא פוריות (הפניה דרך רופא נשים) ואני תוהה (1) אולי הייתי צריכה לבקש צילום רחם רחב יותר כי נראה שבעיה בהשתרשות, אם מסתכלים על שבוע ההפלות. אם טיפול הזרעה הצליח, כי אין בעיות פוריות, (2) האם אפשר לעשות בדיקת רחם רחבה יותר או להמתין להפלה (חמסה חמסה שלא תקרה כמובן אבל כיוון שהשבחת זרע לא בוחרת את הזרע התקין אני מניחה שזה מה שיקרה). כמו כן, אשמח לדעת (3) מהי בדיקת רחם נוספת שעושים כיום שהיא לא היסטרוסקופיה. עוד שאלה אחרונה- (4) האם נכון יותר לפנות לרופא של הריון בסיכון ולא לרופא פוריות? נראה לי אני פטופלת אצל הרופא הלא נכון. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אמנם אני מבין את הדאגה שלך אבל בעיקרון עשית כבר מעל ומעבר לאשה עם 2 הפלות שבעיקרון בכלל לא דורשות בירור. הייתי נכנס להריון ושוקל האם לקחת פרוגסטרון עם הרופא המטפל שלך בהצלחה

13/06/2018 | 16:09 | מאת: לי

בימים אלה אני קוראת את הספר שלך, שהוא מעולה, ומכירה את הגישה הזו של 3 הפלות. לצערי, בתור אישה שמתמודדת עם זה ברמה הנפשית, אני לא מסכימה עם המדיניות הנ"ל של קופות חולים. זה נכון שכתבת שאישה לא צריכה להאשים את עצמה בהפלות אבל המרחק בין שורות כתובות בספר לתחושות במציאות הוא כביר. כמובן אבדוק את עניין ההורמון. תודה.

זו לא מדיניות קופח אלה המלצות רפואיות. גם כשעושים בירור לנדים שהפילו 3 פעמים רצוף בלי ילדים במעל 90% לא מוצאים כלום אז אחרי 2 בטח שאין הגיון לברר

27/06/2018 | 09:11 | מאת: לי

כפי שציינתי נמצא שמורפולוגיה של הבן זוג לא תקינה ומיעוץ עם רופאים אחרים זו בהחלט יכולה להיות סיבה להפלות. 1% של זרע תקין, 83% פתולוגית ראש, 17% פתלוגית זנב. מוזר לשמוע שבעידן הטכנולוגיות המתקדמות לא יודעים למצוא גורמים להפלות חוזרות. לא לעשות כלום זה לפחות פתרון מוזר.

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון