להודיה

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

23/12/2012 | 00:00 | מאת: בני

שלום מזמן לא כתבתי. סיימתי את טיפוליי מחכה לתוצאות הסי טי.עברה עלי תקופה לא פשוטה סבלתי מאדמימות וגרד קשה בשולי איזור הבסיס.וזה הקיף כמעט את כל איזור הבסיסה אחות סטומה אמרה שכשאסיים את הטיפולים זה יסתדר. הלכתי לרופא עור הביא לי משחות בקיצור בלאגן ואני סובל בשקט. עכשיו יותר טוב.הייתי אצל בלה אליגולשוילי.היא המליצה לי לקחת את הטבעות האטימה הגדולות מק"ט 7806 ולא להשתמש במחזק דבק אבל זה לא היה מחזיק הרבה אני עכשיו מנסה את הבסיסים של הוליסטר ללא השוליים ונראה לי שזה יותר מוצלח.יש לי תופעה בזמן האחרון של כאב שפשפת באיזור הסגירה של פי ה.. מישהוא יכול לומר שעבר זאת? מה איתך איך החיים? טוב לראות שחזרת לפורום.לילה טוב

לקריאה נוספת והעמקה

הצטערתי מאוד לשמוע על הסיבוכים בעור :( זה ממש לא פשוט להדביק ציוד על עור כזה. מקווה לשמוע חדשות הכי טובות על תוצאות ה CT, שלא תדע עוד חולי, ובתקווה שאין יותר טיפולים, וכך גם הבעיות בעור יסתדרו עם הזמן ויהיה לך הרבה יותר שקט נפשי ואיכות חיים טובה יותר, כי באמת, ברגע שאין בעיות בעור, בעיות דליפות וכו', החיים עם הסטומה יכולים להיות לגמריי טובים. גם אותנו לימדו בקורס שטיפולים אונקולוגים פוגעים מאוד בעור, דבר שגורם לעיכוב בריפוי פצעים והתאחות הרקמות, לכן בד"כ לא מבצעים טיפוליי שיניים במהלך טיפולים אונקולוגים, משום שזה יכול לגרום יותר נזק מתועלת. (אלא אם כן זה כמובן מקרה חמור של עזרה ראשונה). ולכן אני גם מאוד מאמינה שהבעיות שלך בעור יסתדרו אחריי שכל התרופות יופרשו סופית מהגוף. הסטומה שלך היא קבועה, נכון? כלומר אין לך גדם מעי שעדיין מפריש מפי הטבעת, או שאני טועה? פי הטבעת שלך תפור (סגור)? אם יש לך הפרשות מעי מפי הטבעת שגורמות לרגישות, אז כדאי להיעזר בבייבי פסטה. היא ממש מרגיעה את העור מהצריבה של ההפרשות. אם פי הטבעת סגור ותפור, אז כדאי אולי שכירורג יראה את זה. לוודא שלא מתפתח שם משהו שדורש טיפול. ותודה שאתה שואל :) אני באמת בסדר. אוטוטו מסיימת את הלימודים - המבחן הממשלתי של משרד הבריאות (מבחן ההסמכה) ב 21 בינואר. מצד אחד רוצה לסיים. מצד שני ממש עצוב לי. היה לי מאוד כיף ללמוד. עכשיו בגילי (40) אני לא ממש יכולה להתקדם ללימודים גבוהים. אני לא חושבת שאני מסוגלת לשלב גם עבודה במשרה מלאה וגם לימודים. אבל טוב, אולי השם יעשה לי נס ואגלה שאני כן יכולה. חחחחח בני, תעדכן מה קורה איתך, אל תיעלם, טוב? מקווה לשמוע על שיפור!

23/12/2012 | 22:27 | מאת: בני

א)הסטומה קבועה והאיזור של פי הטבעת סגור ותפור. זה יותר מגרד ואי נוחות מאשר כאב. אין הפרשות. יש בעיות שעדין לא התאוששו מהניתוח ועדיין לא חזרו לעצמם.... ב)תודה על האיחולים. מקווה שהכל מאחורי עברתי תקופה לא קלה בכלל עד שהתחלתי להסתדר עם הסטומה הראש היה בטיפולים. אני טוען שהסטומה יותר משגעת אותי מהטיפולים. אני מאוד מקווה שזה מהטיפולים ושזה יעבור כי זה מציק אמנם פחות ממה שהיה אך עדיין החלפת בסיס היא סיפור כואב. ג)הבנתי שאוטוטו את מסיימת לימודים רציתי לשאול מה את לומדת ובמה את עובדת(הבנתי שאת גם עובדת). ד)לא בתוכנית שלי להיעלם ולא רוצה להיעלם פשוט היה שקט במקלדות בתקופה האחרונה אז הורדתי פרופיל (כמו שאת).לא שוכח ולא אשכח את החיזוקים שקיבלתי מהפורום וממך אז אני כאן בכדי להישאר!!!!! ה)סיכמנו שאת מוצאת משהו, נכון??? יפה שאת שואפת להתקדם אצלי זה בינתיים לא בראש לפחות עד שאראה שהכל בסדר .להתראות בשורות טובות.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה