שימוש בתרופת XR - Extended Release
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי מעקף תריסריון (אצלך!) לפני 3 שנים בערך, אני משתמש ב EFFEXOR XR (SNRI) עוד מלפני הניתוח. בתקופה של חצי השנה האחרונה או קצת יותר הרגשתי פחות השפעה של התרופה, האם יכולים להיות שינויים במערכת העיכול שמשנים את שיחרור התרופה - לאחר שלפחות שנתיים מייד לאחר הניתוח לא היתה "הפרעה" כזו? תודה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
כן זה יכול להיות.. תעלה את המינון של התרופה בהתיעצות עם הרופא שנתן לך. ותציין כי שי אפשרות שיש פחות ספיגה של התרופה..
(מספר מקשר)