מעקף תריסריון
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב עשיתי ניתוח מעקף תריסריון לפני כ- 9 חודשים לאחר אי הצלחה של ניתוח שרוול, ירדתי יפה במשקל אך בבדיקות דם אחרונות שעשיתי , נראו רמות נמוכות של אלבומין , סידן, ויטמין D . רופא המשפחה הפנה אותי לדיאטנית שתתן לי תפריט עשיר בחלבון, עוד לא פניתי אליה אך התחלתי לקחת אבקת חלבון כל יום. השאלה שלי, האם אבקה זו יכולה לעזור לי, כי לפי מה שהסבירו לי לפני הניתוח, שבניתוח זה הגוף שלי לא סופג רוב המזון שאני אוכלת תודה רבה
את צריכה לפנות לצוות שניתוח אותך. הדיאטנית של הקופה לא תדע איך לטפל בך. היא לא נתקלה בחולים כאלה, ולכן לא תדע כמה ומה לתת לך. בניתוח זה יש ספיגה, אבל מופחתת. לכן צריך לקחת מינון גבוה יותר של כל המרכיבים שציינת. איפה עברת את הניתוח?
הי עינת אני מעוננית לדבר איתך את יכולה לשלח לי את המספר או לדבר איתי 0503490400 תודה רינה
בקומונה תפגשי אנשים במצבך ותוכלי להחליף רשמים דורית מנהלת הקומונה http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?Communaid=33248