אשמח לדעתך בבקשה.
דיון מתוך פורום נוירולוגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור תודה על המענה אשמח מאוד לשמוע גם את דעתך על התרשים בוצע רישום EEG בערנות במכשיר דיגיטלי רב ערוצי. מקצב אלפא סימטרי בתדר פעילות בטא נמוכת אמפליטודה הופיעה באזורים הקדמיים. לא הופיעה פעילות אפילפטיפורמית. הבהובי אור לא נרשמו שינויים. אשמח לדעתך האם יש משהו "חריג"? תודה רבה
אני לא יודעת מה גיל הנבדק, ואם האא"ג בוצע בעירנות או בשינה, ומה קרה בסגירה ופתיחה של העיניים. עליך לפנות את הנוירולוג שהפנה את המטופל לאא"ג ולקבל הסבר ממנו, ולא ממני או מכל רופא שלא מכיר את פרטי המקרה. בברכה