Adhd ומלטונין לילד בן 8
דיון מתוך פורום נוירולוגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 8 . רזה -21 קג.עם הפרעות קשב. כרגע לא נוטל טיפול תרופתי.הומלץ רטלין במידת הצורך. מאוד מתקשה להרדם, ממש מתסכל אותו.מסתובב במיטה מצד לצד שעות. בלילה ישן די רצוף .שמעתי על מלטונין ורופא הילדים לא שלל אבל הפנה לשאול נוירולוג .אשמח לדעתך וגם האם יש לזה אפקט ממכר או תלות ואם אפשר סוג ומינון אודה מאוד
בר שלום (כן, שלום), אין אפשרות לתת מענה לשאלותיך במסגרת הפורום, ובוודאי לא להמליץ על טיפול תרופתי כזה או אחר בלי להכיר את הילד היטב. בברכה