בת 20 בדיקת EEG בחסך שינה עקב פרכוסים בשינה
דיון מתוך פורום נוירולוגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 20 ביצעתי EEG בחסך שינה עקב פרכוסים בשינה תוצאות: נרשמה פעילות רקע אחורית בתדירות של 5-6 לשניה טטא קדמית נרשמו קישורי שינה ,k קומפלקס לא נצפתה פעילות פרוקסיזמלית האם זה תקין? אשמח לתשובה
שלום? ערב טוב? בוקר טוב? (מן הנימוס לפתוח את שאלתך באחד מאלה). ולשאלתך: באא"ג אין פעילות אפילפטיפורמית, אך פעילות הרקע האחרוית לא תקינה ואיטית מדי לגיל 20. בכל מקרה, אא"ג תקין לא שולל אפילפסיה או בעיה מוחית אחרת שבגללה הוא בוצע. את צריכה לשלוח את תשובת האא"ג לנוירולוג שלך. בברכה