שאלה בנושא מערכות עצבים
דיון מתוך פורום נוירולוגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוקת בת 9 חודשים מגיל 4 חודשים בערך היא מידי פעם שהיא רוצה אולי לבטא את עצמה היא עוצרת ומרעידה את הפנים כמו זעם כמו שאדם מתעצבן והוא מביע סגירת שיניים ומפעיל עצבים בגוף זה קורה לעיתים קרובות לא מבינה אם זה תקין אשמח ליעוץ
שלום, לפי התיאור שלך נשמע לי שזו תגובה תקינה, אבל אני ממליצה שתצלמי סירטונים של התופעה ותראי לרופא הילדים. הרי ברור שרק לפי שתי שורות שכתבת אין באפשרותי לתת לך תשובה חד משמעית. בברכה בברכה