השתלת תאי גזע לאוטיזם
דיון מתוך פורום נוירולוגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור האם טיפול בהשתלת תאי גזע יכול לעזור באוטיזם עם כאבי בטן חזקים תודה רבה
עוז שלום, כאבי בטן חזקים הם לא מאפיין של אוטיזם. ילד עם אוטיזם שסובל מכאבי בטן חזקים הוא מדאיג, וזקוק לבירור מקיף בדיוק כמו ילד בלי אוטיזם. פנו בהקדם לרופא הילדים, שאולי ישלח אתכם לבדיקות דם שתן וצואה או צילומים, ואולי יפנה לרופאים נוספים (כגון גסטרואנטרולוג ונפרולוג). שנה טובה ובריאה!