לא הולך לי עם גברים

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

11/08/2011 | 10:55 | מאת: מישהי בת 34

היי אני בחורה בת 34 כבר אני רווקה, אין לי חבר, אני חסרת ביטחון,אין לי חברות,יש לי חברה אחת שהיא ברירת מחדל לא בדיוק חברה שלי לנפש,אני לא עובדת כרגע, יש לי נכות,מקבלת קיצבת נכות מביטוח לאומי,אבל אני יכולה לצאת לעבוד כרגיל כמו כולם, ממש קשה לי לצאת לדייטים בגלל חוסר הביטחון שלי ולוקח לי המון זמן למצוא מישהו שמוצא חן בעיניי זה יכול לקחת שנים, אבל זה קרה לי לפני חודשיים הכרתי מישהו דרך אתר הכרויות, הוא מצא חן בעיניי ואני כנראה לא מצאתי חן בעניו, הוא לא התקשר אליי לאחר הפגישה הקצרה שלנו שראינו אחד את השני בערך 5 דקות, אבל לאחר שבוע הוא המשיך להתכתב איתי באתר הכרויות עד שהגעתי למצב שאמרתי לו שאני מעוניינת במישהו לקשר רציני ולא מישהו למשחקים ואם הוא לא מעוניין בי לקשר רציני אז שלא יפנה אליי יותר ואז הוא הפסיק להתכתב איתי, לא התכתבנו במשך שבועיים בערך ואז הייתי מיואשת מהמצב שעד שאני שוב יצא לדייט עם מישהו חדש עד שימצא חן בעיניי מישהו חדש, אז החלטתי לדבר איתו שוב באתר הכרויות, השאלה שלי היא: הוא לא מאוהב בי אני אפילו לא יודעת אם הוא מחבב אותי אבללל, הוא מעוניין שאני אבוא אליו הביתה לישון אצלו וכו', אני רווקה בת 34 אני לא יודעת אם פעם בחיים אפגוש מישהו שאוכל להקים איתו משפחה, המחשבה של חוסר ביטחון שלי היא להיפגש איתו להיות איתו כדי לנסות להיכנס להריון כי אני יודעת שבסוף של דבר אשאר רווקה וגם ללא ילדים מה את/ה חושבים על זה???

לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2011 | 14:38 | מאת: מוני

אינני יודע במה להתחיל, בתגובה או באזהרה. לאחר מחשבה החלטתי להתחיל באזהרה שלדעתי קודמת לכל: את כותבת ואני מצטט: " להיפגש איתו כדי לנסות להיכנס להריון כי אני יודעת שבסופו של דבר אשאר רווקה וגם ללא ילדים:. חמור מאוד ואת עשויה ואף עלולה להסתבך ובגדול, ב ע נ ק. התיכנון שלך להיכנס להריון יכול להתבטא ולהתפרש אצלו, באם יחליט לא להיות איתך כעבירה פלילית של ממש הנקראת בלשון החוק: "גניבת זרע". תיזהרי כי זו עבירה חמורה מאוד. היה וביום מן הימים תחליטי לתבוע אותו למזונות ילדים והוא ישתמש בטענה זו, הרי תמצאי את עצמך במצב חמור מאוד ואינני מעוניין להרחיב את הדיבור על כך על אף שאני יכול ואולם איני מעוניין ועדיף שכך. עדיף שתתייעצי עם עו"ד שיסביר לך בפירוש את משמעות אמירתך ואת התוצאות העלולות לנבוע מעשיית מעשה שכזה. לגופו של עניין מלבד אמירה זו אומר לך כך: את בת 34. מה זה אומר? מאומה. אתן לך דוגמא קטנה: באיטליה לדוגמא, בחורות בגילך אינן נוטות להינשא בגיל זה והנטייה היא להינשא בגילאי 37-38, כך שאינך יוצאת דופן. נכון הוא כי "צרת רבים היא נחמת טיפשים" אך אינך במצב אקוטי כך שבנקודה זו את יכולה להיות רגועה ולא להיכנס ללחץ. "הוא לא מאוהב בי... אפילו לא יודעת אם הוא מחבב אותי ". "הוא מעוניין שאני אבוא אליו הביתה לישון אצלו וכו'". העמידי את העובדות, ראי את העובדות והכל במצטבר מביא למסקנה אחת בלבד: העובדה כי את במצב שכזה מחייבת היוועצות עם איש מקצוע , פסיכולוג, יועץ זוגי, הסתגלות חברתית, היוועצות כאשר בפני אותו איש מקצוע תוכלי לתאר את מצבך והרגשותייך ולא באתר חינמי אשר לא יהווה פיתרון מאחר והנושאים שהינך מעלה הינם נושאים חשובים הנוגעים לכלל מהלך חייך ואין מה לחשוב הרבה. את זקוקה למען עצמך והמשך עתידך להיוועץ עם בעל מקצוע שלו יש את הידע הדרוש לעזרה במציאת פיתרון. כולי תקווה כי תחווי חיים טובים יותר ובטוחני כי כך יהיה. אל ייאוש- הכל יבוא על פיתרונו בשלום. בברכה ובהצלחה, מוני (דעתי אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי) חברה שהיא ברירת מחדל, גבר אשר אינך בטוחה בו כלל.("לא התקשר אלי"

11/08/2011 | 15:14 | מאת: מישהי בת 34

במידה ואותו גבר יודע שאני לא לוקחת גלולות מה אז??? הוא יכול להאשים אותי על כך?

את מדברת על קשרים עם גברים, ומה עם קשרים בכלל ,להיות בקשר עם הזולת עם אדם אחר , זה לכאורה פשוט ,אך כישורים חברתים יש לפתח . ,את ללא חברה ללא פעילות . וגם לא עובדת היכן "תתרגלי" את המיומנות הזאות. את גם חסרת ביטחון, איך תרחשי ביטחון אם את לא דואגת למצבים שידרשו שימוש באישיות שלך. ומה זה ברירת מחדל- האם המשמעות שם החברה היחידה שיש לך היא לא מתאימה, וכשכבר נוצרה אפשרות לקשר כל שהוא את רוצה מיד תוצאות. הכיצד . הרעיון להכנס להריון ללא הסכמת הגבר . זה מעשה שלחוסר כנות תוכלי תמיד לבקש הפריה מתורם דרך רשויות הבראיות. מציעהלך להתחיל מיד להשקיע בשינוי העמדות , הכישורים , מ ודרכי החשיבה נסי יעוץ קוגניטיבי התמנהגותי.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה