סרנדה וההשפעה של התרופה
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחר לידה רביעית , ולצערי זהו דיכאון מס 4,שאני עוברת, נטלתי סרוקסט-פאקסט לאחר לידת שני הבנים, לאחר לידת הבת נטלתי סרנדה וזה השפיע לאחר 3 שבועות, כעת עברו שלושה שבועות של טיפול בסרנדה בלידה מס4, ועדיין לא חל שיפור בתפקוד, וישנם תופעות חרדה, כגון: מעין תחושת פרפור בחזה, בכי, עצבות ובלבול, ברצוני לדעת האם צריך לשנות לתרופה אחרת, או להמתין עוד שבוע של נטילת סרנדה?
שלום רב, בפורום זה ניתן מענה לשאלות בנושים פסיכלוגיים, לשאלות ספציפיות על תרופות, יש לפנות לפורום פסכיאטריה. מבחינת טיפול פסיכולוגי חשוב שתדעי שי טיפול מאוד יעיל בחרדה. את יכולה לקרוא קצת בפורום ובאינטרנט על טיפול קוגניטיבי התנהגותי. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל