דיכאון בהריון
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 38 ונמצאת בשבוע ה-26 להריוני. עד לפני שבועיים הרגשתי מצויין. בימים האחרונים החל ציפצוף באוזן ימין אשר גרר אחריו תופעות שונות כמו מצב רוח רע, עצבות, שינה גרועה וירידה כללית בשמחת החיים. ברצוני לציין כי בעבר טופלתי ב ציפרלקס עקב התקפי חרדה ודיכאון לאחר גירושים שחוויתי. הרופא שלי ממליץ לחזור לכדורים. אני מאד מתלבטת. אשמח לשמוע את דעתך. תודה, קרן
קרן שלום, נשים רבות נוטלות תרופות במהלך ההריון אולם ניתן לטפל בתופעות שאת מתארת ביעילות ובמהירות בעזרת טיפול קוגניטיבי התנהגותי. היתרון הוא שתלמדי כיצד להתמודד עם תופעות אלו גם בעתיד ותוכלי למנוע התקפי חרדה ולתפקד טוב יותר גם בתקופות של סטרס. בברכה, דר שרון בן רפאל