נוגדי דיכאון בהריון
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה13 בהריון שני, לפני כ 5 שני ילדתי את בני הראשון ומאז אני מטופלת בנוגדי דיכאון שונים שהתחלפו ע"י הפסיכיאטר המטפל, ניסיתי פעמים בודדות להפסיק את הטיפול התרופתי אך מהר מאוד חזר אלי הדיכאון בתוספת התפרצויות זעם או שזה היה חוזר בהתקף חרדה לבעקבותו הייתי צריכה ליטול כדורי הרגעה כגון קלונקס 0.5 1-2 ביום. היום כשאני בהריון שני אני נוטלת ויפקס 1 ביום + מירו 40, 1 ביום. ובעת הצורך קלונקס 0.5 1-2 ביום, כששאלתי את הפסיכאטר המטפל מה לעשות בעניין התרופות הוא ענה לי שאני לא יכולה להפסיק את הטיפול כי הדיכאון יכול לחזור אלי בצורה הרבה יותר גרועה. האם יש סיכון בנטילת תרופות אלה בהריון?
שלום רב, כדאי לבדוק עם אחד המרכזים הטרטולוגים, להם יש את המידע המעודכן ביותר לגבי תרופות בהריון והנקה. בברכה, ד?ר שרון בן רפאל