דיכאון לאחר הלידה
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי אובחנה על ידי הרופאה הפרטית שלה והתבקשה לקחת כדורים נגד דיכאון cipralex וטיפול פסיכולוגי,את הכדורים לא סיימה והפסיקה באמצע,ולטיפול לא הלכה,פיתאום החליטה שאינה יכולה לתפקד בבית ואינה מסוגלת לגרום לי להיות מאושר,ואפילו עזבה את הבית עם 2 ילדינו.כל זאת אחרי תקופה שבה היא מתנהגת מוזר ואין לה סבלנות לבית ולי ולצערי גם לילדים.כל הסימנים של דיכאון לאחר הלידה הופיעו אצלה,כשאני מנסה לדבר איתה היא ממש אומרת שהיא אוהבת אותי אבל לא מסוגלת לעשות אותי מאושר ולא מצליחה להיות כאישה רגילה בבית.כרגע היא נמצאת אצל הוריה,לדעתה אין לה בעיה.מה עלי לעשות,איך לגרום לה לטפל בבעיה? תודה
שלום רב, ערך עצמי נמוך ורגשות אשמה הם סמפטומים מוכרים של דיכאון. ייתכן שאלו מביאים את אשתך לתחושה שהיא אינה מסוגלת לעשותך מאושר. אם אכן זו הסיבה להתבטאויות שלה, כדאי שתתמוך בה כמה שניתן ותיתן לה לחוש רצויה ואהובה על אף מצבה הירוד. היכולת שלך לשכנע אותה לטפל בעצמה תלויה באיכות הקשר שלכם ולכן תמיכה רגשית ועזרה קונקרטית בשלב זה חשובה מאוד. בברכה, ד"ר שרון בן-רפאל
שלום! אני אסתי ואני מפיקה של תכנית אינטרנט שתעלה באתר אינטרנט מוביל בחודשים הקרובים. בתכנית אנו מראיינים במשך 2-3 דקות אנשים שרוצים לשתף בבעיה שהם חיים איתה ביומיום, או בעיה שהייתה בעבר. בנוסף, גם אנשים עם סיפור מעניין, שעברו דרך ארוכה כדי להגיע למקום שבו הם נמצאים היום. בתכנית מתארחים גם אמנים מוכרים מעולם הבידור המשתפים בהתמודדויות שלהם עם משברים בעבר ובהווה. אחד מהנושאים הבולטים והחשובים בו אנו עוסקים בתכנית הוא דיכאון וחרדה. קראתי בקצרה בפורום את הסיפור שלך...במידה וזה מעניין אותך נשמח לארח אותך בתכנית. התכנית היא באורך של יום צילום אחד, והראיון ייערך כחצי שעה . חשוב לציין שמטרת התכנית היא להעלות את המודעות של הציבור להתמודדויות יומיומיות לא קלות. וכמו כן, לחשוף תופעות שמבחוץ אנשים מפרשים לפעמים באופן שגוי. אשמח ליצירת קשר, לפרטים נוספים וכד' , זה המייל שלי - [email protected] תודה והמשך יום נעים, אסתי