נגישות
נגישות

מסת שריר האם הפעילות מספיקה

דיון מתוך פורום  פיזיולוגיה של המאמץ

15/06/2017 | 19:37 | מאת: יעל

שלום, אני בת 34. 1.64 שוקלת 59. מסת שריר 29 אחוז אחוז שומן 31. עושה דיאטה ושעה ריצה כל יום,אבל בנוסף לירידה במשקל המטרה היא עלייה מקסימלית במסת השריר,על מנת שאחרי הדיאטה יהיה לי יותר קל לשמור. האם אימון בבית עם משקולות 10 קילו, מתח,מכשיר אליפטיקל חצי מקצועי במצב של המקסימום התנגדות ו 5 גומיות שמחוברות ביחד לאחד(מה שיוצר עומס גדול) יכול להשתוות לעבודה עם מכשיר מולטי טריינר בייתי מבחינת אפקט העלייה במסת שריר,או שבכל זאת כדאי יש הבדל ועדיף לי לרכוש מולטי טריינר בייתי?תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

אימון התנגדות עם משקולות חופשיים וגומיות בהחלט יכל להביא לאפקט של עלייה במסת שריר. אפשר לחזק את כל שרירי הגוף גם ללא צורך במכשור כבד. נראה שאת בדרך הנכונה. בהצלחה!

מנהל פורום פיזיולוגיה של המאמץ