ניתוח קשירת טחורים מלפני 5 ימים

דיון מתוך פורום  טחורים

25/12/2017 | 12:31 | מאת: אילן

שלום דוקטור רפאל וכל הכבוד על ההשקעה ותודה מראש הייתי אצל רופא כירוג פרוקטולוג בשל טחורים ברמה 2-3 שצונחים בזמן שאני בשירותים , ללא כאבים ועם דימום קל אחת לכמה שבועות. קיבלתי כמה חוות דעת לניתוחים שונים ובסוף הוחלט לא לבצע ניתוח וללכת על קשירת טחורים. ה24 הראשונות היו נוראיות , לא כאב לי אבל תחושת האי נעימות והרצון ללכת לשירותים כל חמש דקות היו נוראיות. היום השני קל יותר וביום ה3 לא הרגשתי כבר כלום. כעבור שלושה ימים עשיתי אימון Trx קל. ולהלן השאלות: 1. האם אפשר ללכת להתאמן כעבור 3 ימים באימון ללא משקולות אבל דורש כח כמו trx במקרה שאתה מרגיש טוב? מתי אפשר לחזור למשקולות? 2.ראיתי בשירותים כעבור 4 ימים את הגומיה באסלה אבל לא משהו שנראה כמו טחור וגם לא היה דימום , יכול להיות שהגומיה פשוט נפלה ולא סיימה את העבודה שלה? 3. מה הסיבות שגומיה תיפול ללא סיבה? 4.אני עדיין רואה/מרגיש צניחה אחרי שאני בשירותים , לא גדולה כמו לפני הקשירה אבל הצניחה נעלמת משמעותית יותר מהר מלפני (עניין של 2 דקות לעומת חצי שעה לפני) , האם זו עובדה לזה שטחור אחד נפל? 5. אני עכשיו מודע לסיבות שבגללן סבלתי מטחורים , האם מודעות מלאה ושמירה על תזונה נכונה תמנע את החזרה שלהם? 6. באיזה שלב אני אוכל להרגיש בנח לאכול לא רק פירות,ירקות ודגנים? תודה ענקית!!

לקריאה נוספת והעמקה

הפעולה של קשירת טחורים יכולה לגרום לתחושה לא נעימה ותחושה של צורך להתרוקן. בד"כ הגומיה והטחור נושרים כעבור כ24 שעות. אין סיבה לדאוג. אם הקשירה עשתה את פעולתה תחוש בשיפור. אם עדיין יש צניחה מסוימת ייתכן ויהיה צורך לחזור על הפעולה בעוד כ3 שבועות. אתה יכול לחזור לתפקוד רגיל. כלכלה עשירה בסיבים יחד עם שתיה מרובה אמורה להקל על פעולת המעיים וההתרוקנות ובכך להפחית הסיכוי לבעיית טחורים. אתה לא צריך לאכול רק ירקות ופירות-אתה יכול לאכול רגיל אך עם הקפדה על המרכיב של ירקות ופירות בדיאטה.

26/12/2017 | 20:22 | מאת: אילן

תודה רבה על המענה המהיר והקשב הרב , בתור מתנדב בתחום רפואי אחר אני ממש מעריך את מה שאתה עושה. בשביל לראות אם הבנתי אותך נכון. 1.אם אני מרגיש טוב אז אני יכול לחזור לאימונים רגיל כולל משקולות. 2.אם ראיתי את הגומיה(ושום דבר שנראה כמו טחור) באסלה אחרי כמה ימים ויש תחושת הקלה היא כנראה עשתה את שלה ולא היה כשל בקשירה שלה. 3.כשאתה רושם לחזור לקשירה נוספת בעוד שלושה שבועות (הרופא שלי ביקש לחזור אחרי שבועיים והוא אמר שכנראה יהיו בין 4-3 מפגשים כי כנראה כולם מוגדלים) , אתה מתכוון לטיפול בטחור אחר שצונח או באותו הטחור שצונח? 4. לגבי התזונה - איזו הקלה תודה רבה :) 5.שאלה נוספת - בקשירה הטחור עצמו צונח או שהוא רק מתכווץ? כשקשירה על כל הטחורים הנפוחים מצליחה האם אין צניחה יותר? 6. מה הזמן המומלץ ביותר ביום ללכת להתרוקנות? 7. ובכל זאת , מה הסיבה שגומיה תשחרר מהקשירה ולא תבצע את הפעולה שלה? תודה רבה על המענה דוקטור , מצטער על החפירה אני כזה שאוהב לדעת את כל הפרטים הקטנים

הטחור הקשור מתנוון ונושר מכיוון שהגומיה מנתקת את אספקת הדם שלו. נדיר שהגומיה נופלת ואינה עושה את הפעולה הנ"ל. כאשר יש יותר מטחור אחד מבצעים בגל פעם קשירה של טחור אחר, במרווחים של שבועיים-שלושה בין פעולה לפעולה כדי לאפשר לרירית להחלים. לך להתרוקן כאשר אתה מרגיש צורך בכך.

מנהל פורום טחורים