אימון trx: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

יוגה: מתנה לגוף ולנפש

יום היוגה הבינלאומי (21.6) בפתח – וזו הזדמנות מצוינת להיזכר ב-11 תוצאות מיטיבות שאימון יוגה קבוע יכול להעניק לכם. מעוניינים בחיזוק שרירים והפחתת סטרס? תכירו את נפלאות היוגה אימון יוגה נחשב אחד מסוגי האימונים השכיחים ביותר. יש לציין שקיימים סוגים לא מעטים של יוגה ולכל אחד מסוגי היוגה יש מספר עקרונות מאפיינים.   מהם היתרונות הגופניים העשויים לצמוח מתרגול יוגה על בסיס קבוע? באמצעות אימוני יוגה המבוצעים על בסיס קבוע, ניתן לשפר יכולות גופניות שונות באופן מהותי: שיפור טווחי תנועה של מפרקים ושרירים; שיפור שיווי משקל וקואורדינציה; הפחתת נפילות (בכלל) ובקרב מבוגרים (בפרט); חיזוק שרירים באופן יחסי (חיזוק השרירים תלוי רבות ברמת העצימות בה מתבצעת היוגה); שיפור יכולות תנועתיות או ספורטיביות ועוד. תרגילי יוגה מצריכים השקעה רבה בטכניקת הביצוע, נשימות על בסיס קבוע, ריכוז ועוד. נציין כי מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מציגים את התוצאות הבאות: ביצוע אימוני יוגה על...
ללמוד עוד על אימון trx
יוגה: מתנה לגוף ולנפש-תמונה

יום היוגה הבינלאומי (21.6) בפתח – וזו הזדמנות מצוינת להיזכר...

מאת: ד"ר איתי זיו...
20/06/2018
פריפריה: שמים את הבריאות במרכז-תמונה

מחקרים מראים כי קיים פער ברמת שירותי הרפואה בין המרכז...

מאת: ד"ר איתי...
26/08/2014
אימון כושר: חשיבות הדימוי העצמי-תמונה

סובלים מעודף משקל קיצוני, רצים לחדר הכושר, מסתכלים בקנאה...

מאת: ד"ר איתי...
16/02/2016
טיפול בקמטים בפנים ב-3 צעדים-תמונה

מתי כדאי להתחיל לטפל בקמטים? כיצד נשמור על המראה הטבעי של...

מאת: ~~הלגה...
19/11/2015
מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לאימון trx?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

אימון trx: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות
01/05/2019 | 15:56 | מאת: נורית קליינגרוב
מתוך פורום אורתופדיה

אני בת 69 וקבלתי מכה בצלעות צד ימין לפני כשבועיים. אני יודעת שאין הרבה מה לעשות, אם בכלל. אבל בכל אופן עשיתי היום צילום ונמצא שיש לי שבר בקצה קדמי של צלע 10. אני לא הופניתי על ידי אורטופד אלא על ידי רופא משפחה כך שאין לי את מי לשאול. אי לכך שאלתי, אני פנסיונרית והולכת להתעמלות במשך השבוע (פילטיס, עיצוב, פלדנקרייז, TRX). אני כמובן לא עושה הכל אבל משתדלת לעשות כמה שאני יכולה ושזה לא מאד כואב. שאלתי האם להמשיך או לא, כי גם במיטה כשאני מסתובבת אז זה כואב. אודה אם תנחה אותי כיצד עלי לנהוג. בתודה מראש נורית

אין ברירה צריך לנשום. אפשר להקל על הכאב על ידי מדבקות קינזיוטייפ ( בידי פיסיותריסט)

תודה על תשובתך, אבל שאלתי גם לגבי התעמלות, האם להמשיך, במידת היכולת שלי או שלא כדאי? בתודה מראש נורית

בהמשך לשאלתי הנוספת, האם התעמלות יכולה להזיק/להחמיר את מצבי או שזה רק כואב ותו לא. ושוב תודה מראש על התשובה

שלום רב לפניי שבועיים עברתי ניתוח תעלה קרפלית השאלה היא אחריי כמה זמן חוזרים לשגרה מלאה קשה לסחוט סמרטוט לתפוס דברים קרים ואני מתעמלת פעמיים בשבוע עם משקולות ו_trx האם זה אפשרי? תודה מראש

שלום בדרך כלל אפשר לחזור לשיגרה בין 3 שבועות לחודשיים. מאוד תלוי במצב הרפואי של המטופל ומצבו הכללי. בהצלחה אלי נחום

שלום, אני בת 38 אמא ל3 הגדול בן 12 קטן בן6 מתאמנת בין 3-4 פעמים בשבוע אימוני כח , משקולות, TRX ומנסה לאכול עד 1400 ק' ביום. אבל בקושי יורדת במשקל וביום אחד שאוכלת יותר מ1400 ישר מעלה במשקל והרבה. רזיתי בחול ב4 ימים (הלכנו המון) כמעט 2 קילו, חזרתי לארץ לישיבה כל היום ולתזונה נכונה יחסית ותוך מס' ימים החזרתי את ה2 קילו בחזרה)..ממש מיואשת מה יכולה להיות הסיבה לכך שעולה מהר מאוד, גם אם מורידה הרבה ברגע שקצת יותר מהכמות קלוריות, נורא

הי , לעיתים יש תנודות במשקל מכל מיני שינויים ואולי באמת העובדה שמרבית היום את בעבודה ישבנית זה משפיע עליך וגם ייתכן שאת מרגיש שאוכלת נכון אבל טועה, את יכולה לפנות לייעוץ לדיאטנית ותיראו ביחד היכן הבעייתיות . בברכה סיגל

שלום, אני בן 27, גובה 187 ושוקל כ67-66 ק"ג. אני די יציב במשקל זה אך בעבר הייתי לכיוון ה73 כשהייתי מתאמן בחדר כושר. בימים אלו בגלל הלחץ בחיים אני לא מצליח לשלב חדר כושר. רציתי לשאול האם ישנם תרגילים שאפשר לעשות בבית שיעזרו לעלייה במסה? הייתי רוצה לשקול לפחות 70(אני חושב שכעת אני על גבול התת משקל אם אהיה עם כמה קילו פחות). בעבר היה לי מולטי-טריינר היום זו לא אופציה אך יש לי משקולת יד, חבל גומי ואם מומלץ לקנות עוד דברים קטנים בסגנון זו כן אופציה. אני שואל בעיקר על תרגילים אך אם יש המלצות על תזונה מסוימת אשמח לשמוע. אני לא אוכל הרבה אך בד"כ כן משתדל לאכול מנת חלבון בבוקר ובערב(ביצה/יוגורט) יחד עם 2 מנות פחמימה (סנדויצ' לצורך העניין), צהריים מנת עוף בינונית עם תוספת פחמימה ובין לבין קצת פירות ושטויות מדי פעם (מעט). תודה רבה וגמר חתימה טובה!

אסף שלום, בהחלט אפשרי לבצע אימוני כוח בבית ולהעלות מסת שריר. ברור שעליית המסה תהיה מוגבלת ( תלוי כמובן בכמות המשקלות / ציוד ). בנוסף למשקולות יד את היכול להוסיף גם רצועות אימון בסגנון TRX .בהצלחה אורי