אקנה -בעיות הורמונליות

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

17/06/2018 | 08:29 | מאת: עופרה

אני בת 21 ולוקחת אפקסור נגד דיכאון . יש לי אקנה . עשיתי בדיקות אצל רופא נשים (עברתי את כל הגלולות חלקן עשו לי תופעות לוואי פיזיות ואחרות התנגשו עם האפקסור), אין לי שחלות פולסיטיות (בדקתי). אנדרוקרינולוגיה כל הבדיקות כולל הורמון 13 בטווח הנורמה התרופות בנתינו לי מתנגשות עם האפקסור. וגם רופא עור התרופות לא טובות לי . האם פוטותרפיה זה פיתרון טוב? האם המכשיר הביתי לגלי אור הוא פתרון נכון ? האם יש עוד אפשרות או רופא שכדאי לי לבדוק ? האם המשחה אקנקסט של קיימדיק אכן ללא כימיקלים וטובה ? האם אוריקולותרפיה - דיקור אוזן לאיזון הגוף.שונה מדיקור רגיל שאני עוברת מעל חצי שנה ואני לא מרגישה שזה מאד עוזר?

לקריאה נוספת והעמקה

עופרה שלום פוטותרפיה יכול להיות פתרון טוב . למכשיר הביתי אין עוצמות מתאימות לטיפול. לא מתעסק ברפואה אלטרנטיבית. לא ניתקלתי במאמרים רפואיים המאששים טיפול ותוצאות טובות בדיקור לאקנה.

18/06/2018 | 12:18 | מאת: עופרה

לגבי הפוטותרפיה. דודתי נפטרה ממלונומה גרורתית. ואני נבדקת כל חצי שנה אצל רופא עור ואף הורדתי 6-5 נקודות חן. האם יש סכנה לסרטן העור ? אני מאד לבנה ונזהרת מאד בחשיפה לשמש. אני גרה בירושלים עובדת ולומדת בבצלאל האם יש לך המלצה על מכון בירושלים. אני אתקשה להגיע מספר פעמים בשבוע למרכז.

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות