רוצה להיות חופשיה עם עצמי
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע מקסים ליאת.כמו הרבה אנשים שכתבו כאן בפורום גם אני לא עובדת ומרגישה הרגשת ריקנות עצבנית אני גם תלויה באחרים וזה מעיק לי כמו כולם אני רוצה להרגיש כיף כל יום,לקום בבוקר עם הרגשה טובה ולא להיות תלויה באחרים,אשמח לעצתך ממש תודה על עזרתך שוב שבוע מקסים.
לקריאה נוספת והעמקה
היי רינת מבינה, כפי שכתבתי גם לקודמים, לא קל לשמור על מצב רוח טוב כשמחפשים עבודה, חשוב לזכור מה יש לך שאינו תלוי באחרים, ברמה הכי בסיסית, אלו דברים טובים שקשורים אלייך שהם איתך כל הזמן, זה עוזר כדי לקבל פרופורציות ולהעלות את מצב הרוח. ליאת
אולי הגיע הזמן להפסיק להעמיד פנים?