דמעות שקופות..................
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נעלמת כדמעות שקופות אחר בכי מציף, עוצמת עיניה בחוזקה, אך רואה היטב. מנסה להרחיק את הזמן, אך כה קרוב למגע הוא, זמן עמד מלכת, ומשם היא לא הלכה... להריח, לנשום, רצתה לצאת לאוויר, אך כמעט ולא נשמה... קולה לא נשמע. שפתיה כבר לא חתומות, אך המילים נשארות יתומות.... אני חושבת שאני בסדר, התחלתי לכתוב עוד ועוד....ובטיפול היא מכילה, מבינה ואמפתית כלכך. פעם ידעתי שרע לי מבפנים ולא ידעתי כל כך לומר מה רע, היום אני יודעת למה...היא אומרת שזה רגע מכונן, וחשוב ושזה סימן שאני מקבלת את עצמי שאני בסדר, לא שמשהו דפוק בי...מרגישה יותר שלמה כך. תודה שכתבת שאת לא חושבת שיש אשמה בילדה...זה עזר גם.
היי מיכ יופי...שמחה לשמוע שהתחלת לדבר ושיש איזושהי תחילתה של השלמה דרך האמפתיה, ההכלה וההבנה... ליאת