דמעות וכאבים של פרידה

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

29/12/2015 | 19:01 | מאת: מממ יאללה ביייי

כתבתי פה בחודש מרץ השנה. לא יודעת מה עובר עליי ומה עובר לי בראש. אבל משהו לא טוב עבר בטיפול הזה. מאז עליתי וירתי מהמסלול לסירוגין מאות פעמים, משהו לא טוב מרגיש לי בטיפול הזה. התחלתי טיפולי פוריות לבד אחרי פרידה כואבת מבן הזוג שלי (שלא רצה משפחה וילדים)ף וכעת נפרדת מהמטפל על סף שנתי ה40 הכל מתפורר לי מול העיניים במו ידיי ובעיקר הקשר עם המטפל מאז אני שוכבת עם כאבים עזים בכל הגוף, לא ישנה, לא אוכלת, בקושי מתפקדת ביומיום, לוקחת כדורי הרגעה כדי לנסות להירגע קצת מהסערה הזאת, לעבור את המשבר הזה שקורע אותי אני רוצה להמשיך הלאה, להשיג ולהגשים חלומות חדשים למצוא זוגיות, להביא ילדים, להקים משפחה, לשמוח ולשמח 8 שנים עם אותו מטפל רצוף לא יודעת איך הגעתי למצב הזה שהגענו אליו בטיפול שאני ממש בורחת ממנו עכשיו כמו מאש, למה אי אפשר להיפרד יפה? איך עושים פרידה יפה בלי משקעים ופחדים?

לקריאה נוספת והעמקה

היי מי"ב קודם כל, טוב לשמוע ממך. אני זוכרת אותך מפה :) נורא קשה לעבור מספר פרידות במקביל ובודאי שזה קשה אם זה מגיע יחד עם משבר אחר אותו את מתארת. אני רוצה להתייחס דווקא למשפט עם התקווה אותו רשמת יחד עם תאור הכאב. המשפט שבו את אומרת שאת רוצה זוגיות ילדים, משפחה, ובמקביל את גם כותבת שאת עוברת טיפולי פוריות. אני חושבת שחשוב להפריד,כלומר: האבל הוא על הזוגיות שאולי לא תקרה- כעת, כמו גם על הקשר עם המטפל (אולי?), כמו גם על הפרידה מבן הזוג והתקווה (והאמונה) נמצאים במקום שבו את רואה אפשרות לקחת שליטה על חייך בלי תלות באף אחד- לא במטפל, לא בבן זוג שהיה, לא בבן זוג עתידי. מקום שבו את היחידה שמחליטה והמקום הזה נמצא לדעתי, ממה שכתבת, בתהליך טיפולי הפוריות כי שם א-ת המחליטה ולכן- את זו שיכולה להגשים את חלום המשפחה והילדים (כן, גם ללא בן זוג). נדמה לי שאם תתמקדי במקום הזה - שהוא שלך, ותחליטי שאת לא עוזבת את עצמך גם אם אחרים כרגע עוזבים או נעזבים אולי יהיה יותר קל. פרידות הן תמיד כואבות, בין אם זה מבן זוג, בין אם זה ממטפל, אבל התחלות חדשות הן ...משהו אחר:) ליאת.

29/12/2015 | 21:47 | מאת: ממממ יאללללה ביייי

כרגע אין לי הבטחה להצלחה בשום תחום מה שיש זה בעיקר האין והוא מועצם פי כמה וכמה בעין הסערה מחר אני אמורה לפגוש אותו לפגישת סיכום אין לי מושג איך עושים את זה במצבי,מה אומרים לא רוצה לבוא בתלונות או להתבכיין אבל חבל שלא סיימתי את זה אז... כנראה שיש אנשים שפוגשים בחיים כדי ללמוד שיעור חשוב על עצמך אני בעיקר לומדת עכשיו לשחרר כדי שאוכל להתקדם הלאה למטרה החשובה ביותר שלי , הגשמת חלום: הקמת משפחה משלי אני לומדת שכדי להתקדם חייבים לשחרר גם את התקווה (שזה יהיה בסדר, שזה מצב זמני בינינו וכיוצב) יש לך רעיון איך לסיים מחר? אני לא רוצה להיתפס לדמעות ודרמות מיותרות זה גם ככה נורא קשה לי לפגוש בו שוב

מנהל פורום פסיכותרפיה