"שיר" אם אפשר לקרוא לו כך..
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן עבר, במקום רחוק, עמד בית ילדותה היציב, כך לפחות האמינה... בזמן עבר, במקום רחוק, הייתה חולמנית ורגועה, כך לפחות הרגישה... בזמן עבר, במקום רחוק עטופה ומוגנת מהעולם, כך לפחות זכרה... אמונה, רגש וזיכרון יכולים לתעתע ולעיתים אף לטלטל את הספינה השוקעת ממילא... עבר והווה מתעתעים בי כנראה, ומה טומן בחובו העתיד? מתעתע גם הוא מטלטל כתמיד... שתפתי אותה בסוף...כל הטיפול ישבתי על הרצפה...אמרה שאני "מתאבלת" על הבית שנהרס פעם...ובכלל...וגם השארתי אצלה דובי שהבאתי וחיבקתי, הניחה אותה על הספה...אולי יש סיכוי? עדיין שונאת את המקום שבחרה...
היי מיכ יופי ששיתפת! זו כר התחלה של הסתגלות זה לא קל להחליף בית, תמדי, במיוחד מקום שמרגישים בו בבית... ליאת